Sunday, January 8, 2012

orientasi = DONE ~_*

assalamualaikum korang
alhamdulilllah
tamat sudah ORIENTASI kita orang
buat pengetahuan kepada yang tak tahu la yer
kalao belajar dekat IPG aka maktab niy
biasanya kta akan lalui DUA kali orientasi di tempat yang sama

fisrt
mase mula2 daftar dulu
JUN 2010 (merujuk kepada aku)
time tu daftar untuk
program persediaan ijazah sarjana muda perguruan aka PPISMP

second pulak
JANUARI 2012 
time niy pulak 
daftar untuk 
program ijazah sarjana muda perguruan aka PISMP

ok dah sudah cite orientasi
macam la orang lain xpenah orinetasi kan
hahahha
aku sebenarnye sekarang niy sibuk nak 
MENCARI RUMAH SEWA!!!!
tolong la
sape yang duduk dekat2
dengan IPDA mahupun JITRA niy
tak payah malu
tak payah segan
kontek je hamba ALLAH niy
sem depan kami da kene KICK KELUAR dari hostel la

ape- ape pon
' MAK SAYA NAK KERETA SEBIJIK'

hahahaha
gaye macam anak tan sri
seronok macam budak mintak cokelat je 
aku nak kereta sebijik
huhuhu
duk kat luar
transport tak de
rumah tak de
serius
rambut aku yang dah memang tahap KRITIKAL gugurnya
akan terus masuk ICU

pesanan penaja :::
tak sabar nak tengok MERLIN
jom sapa minat mey pakat kerumun tv


No comments: