Thursday, April 21, 2011

ya! saya sudah berubah

SAHABAT,,,,

Amat terduge CA buat yg kesekian kalinyer,,,,

Npe kali niy,,,ble CA da besr,,,da dewase,,,da ble plih mane bek mane bruk,,,,mase niy la,,,,MASALAH niy nk tmbul,,,,

Slame niy,,,,time f1,f2,,,CA bek cgt 2 ngn sowm jew,,,means,,,y glen 2 suam2 kuku jew la,,,nek f3 bru jd be4,,,yup,,,time pas exm 2,,,memg ad dugaan nyer,,,ktowm cm da xsrasi,,,,dua Ke sane,,,DUA agy ke sini,,,

Tp ktowm still bley HANDLE,,,,CA still kamceng ngn dowm 2 smpai skg wlaopon nek f4 CA tuko p skoolh asrama,,,,

Kt skoolah asrama lak,,,,f4 still ber4,,,,ad dugaannyer,,,,tp ktowm bek gak smpai skg,,,still ley kontek2,,,kamceng agy,,,,ley sharing masalah,,,

Nek f5,,,CA tuko kels,,,,kwn ngn owm len lak,,,y rapat la,,,,da jd ber8 lak,,,ktowm niy,,,,wlaopon ramai,,,,tp XDE MASLAH pown,,,bek jew spnjg taon,,,,xpenh masam muke,,,,happy jew,,,

2 pasl la,,,ble skg niy,, asyk2 maslh ngn insan yg kite paggl SAHABAT!!!!

~catatan kali niy amat rgkas,,,CA just nk gtao,,,,DEAR,,,awak kwn saya sampai mati,,,awak la kipas sush mati sya,,,,ingt x,,time kt taski dulu,,,,kite da kenl,,p skollh rndh pown same,,,nek skoolh mngh pown same agy,,,saya p skoolh asrama awk fllw gk kn,,,saya dapat mei kedah awak pown mey kedah,,,~
Ape2 jadiy pown,,,awak kapel,,,awk xkapel,,,awk sakit,,,awak sush hatiy,,,,awak rndu,,,awak murung,,,,SAYA KAN 
ADA,,,,

Yup,,,saya maybe da berubah,,,saya maybe xslalu dapat jalan ngn awak lagi,,,saya maybe dapat tengok awak dari jaoh jew,,,TAPI awk kene ingt,,,saya xmacam dulu xbermakna saya da xmao tao sal awk,,saya tanye  kwn2 awak y glen tao sal awk,,,,so awk,,,jgn jaohkn diri awk dr saya,,,awk still kwn saya,,,,kite,,gbgn,,,,,


G2K2+ da PWINCES,,


p/s:: DEAR,,ngan aku xpyh la rhsia ngat,,,nk gak tao sal kamoo,,,,xnak la kamoo skit sy xtao,,,kamoo cdey saya xada disisi kamoo,,,saya kn da gtao bnyk kali,,,
SAYA KAN ADA TOK AWAK

  da best thing happen in my life,,,
G2K2,,,
sue,nedy,ecos,naniy,ca,malyn,,,
ak ngn ety xde lam gmbo,,



1 comment:

bint4ng aka simon said...

aja as nana~ nana ckp da bnyk yg improve alm blog niy,,,,hiiii,,,like la,,,ad owm pasan blog niy da upgrade,,,toim67