Monday, June 27, 2011

jiwe saya merane tao sebab awak

salam kowm semua
aku SAKIT TELINGA la
SAKIT JIWE tao
asyik2 lagu 2 jugak yg ko pasang
lao phone ko ad ak heran
yg xley blah nye
lagu 2 ko pasang kat phone ak
memang JIWE tao

**niy la jadiy nye**
bile
best tie aku
si cantik yang posim belakang ak 2,,FYZAH..
addicted ngan lagu DAN BILA ESOK- sofaz
aduyai
nak kate kene penangan NORA ELENA 
dye xtgok pon cte 2
ntah
aku pon da xpham
tapi xpe
seb bek ak SAYANG
layan la jugak
melalut ngn fyzah
wlao ak niy mcm da nk pecah gegendang telinge dgr lagu 2

dan sebab SAYANG jugak
entry niy khas tao
NAK TUJU LAGU
kt fyzah la
*ala2 jambu plak*

dan bila esok- sofaz

Di dalam hati selalu tersimpan
rasa yang takkan pernah bisa ku ungkapkan
kau diam tanpa kata
saatku ungkap semua rasa

Di saat ku ingin dekat denganmu
kau semakin jauh meninggalkanku
dan kau diam tanpa kata
saatku ucap semua rasa

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
tuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
tuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

Mungkinkah esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatiku
untuk cinta yang pernah engkau miliki
untuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
untuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
untuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu

Untuk cinta yang pernah kita miliki tuk selama-lamanya


CA nak kate :: sah aku JIWE skg,,,dye pasang lagi lagu 2,,,
adoi SAYANG,,seb bek aja SAYANG tao,,,
layan jew la







2 comments:

anisyuhada said...

haha.konfirm pzah paksa aja tulis ni!

aku yang mahu bermula semula said...

uish~ikhlas 2...sbb nye TELINGE saye meme anti da ngn lagu 2~~aduyai