Wednesday, July 27, 2011

satu hari satu kelas satu jam >> esok cuti !!!

assalamualaikum
ceritera
satu hari satu kelas satu jam
semua nya satu
suke atiy tol rasenye

niy la jadiy bile kelas yang sptutnya 5 jam jadi 1 jam
bakal2 ckgu niy memg AMAT suke lao xde kels
tmbh2 kels start pkui 11
lagi la
bahagia xhingat


kami cikgu yang suke lao xde kelas



tapi yang paling best maybe 
berita yang kami dapat after kels
esk kels EQ xde sebab puan sbuk
HAH!!!
semua muke cam nak bersorak da
tapi sempat cover sebab lec BM KONTEK ad kn depan
hehehe
so
esok XDE kelas la niy
amboi cuti sakan la minggu niy
hahaha
mood TOTALLY bahagia

so kepada classmate ku yang da amek keputusan balik kg
selamat sampai ke kg halaman
dan selamat sampai ke IPDA semula ya

enjoy la korg best kt rumah ek

iklan cap kapak ::
nada agak jeles diatas
mak saya xbagi saya balik
katenya kan last week da balik
xkan nk balik lagi
ur ticket cost bout hndred 
nanty nk puasa lagi

ok MAMA 
saya dengar kate MAMA
saya xbalek
saya kan anak yang baek
ahahaha :)




No comments: