Sunday, April 7, 2013

at last..they're coming!

assalamualaikum and selamat malam my dear readers..
amacam layan ABPBH ek??
aku tahun ni rase malas..umor dah banyak rase macam bodoh pulak tengok ABP 2..
retis pakai seksi-seksi..entaj ape2..tap aku pun actually baru balik menonton jugak..
menonton teater ok..
anjuran jabatan pengajian melayu IPDA dan aku sebagai bakal guru yang ambek minor BM ni dengan banggalah pegi menonton lepas isyak tadi..
naseb bek cite best..kawan aku yang berlakon..kire sambil support kawan sambil ambik hati lecturer la kan.

tapi yang aku nak cite bukan pasal teater..
bukan pasal ABPBH..
tapi pasal my love..
did i told korang that THEY'RE COMING..
masih aku ingat poat aku last year pasal dorang punye 'sampai jumpa' for bluestorm concert dekat indon
tahun ni tak main storm-storm dah..kite layan BLUEMOON pulak


hehehe..sekarang mood saving..lau dapat kebenaran mak ayah aku nak pegi..hahaha..
abang biru pujaan hati mai..
bukan tiap-tiap hari jumpa (walau alu usha depa everytime aku on9)
hahah..pray for me..ekekek

iklan penaja :
esaiment mood tak reda lagi..another 2 to go..insyAllah dipermudahkan-Nya..
minum banyak air sikit..sekarang cuaca tak menentu..mudah nak catch a cold..
lastly, noveling again with baucer buku aku yang last..layan "bila blogger jadi maid'  how sweet..nanti aku updatekan untuk korang ya..

tiil then Assalamualaikum


depa yang tak sabaq nak jumpa aku



No comments: