Saturday, July 16, 2011

awak tolonglah jujur

assalamualaikum
maaf sekali lagi
blog niy digunakan untuk tujuan LUAHAN RASE

act
crite ai niy ad kesinambungan ngan
sape yang da bace da entry ley tros membace
namun kepada yang belum
anda adalah disarankan 
membacanya terlebey dahulu
ini adalah bagi mengelakkan salah faham dan sebagai nya

awak
saya tao awak da baca entry saya yang semalam kan
saya tao mesti awak terkejut kan
xpenah-penah saya marah awak
tetbe semalam
saya tulis kat blog saya pasal awak

YUP
first saya tao awak da bace blog saya
saya takut awak sedih
tapi
bile saya pk balik
mungkin ada baik nya awak bace entry 2
bukan niat saya nak AIBkan awak
bukan niat saya nak wat awak malu
bukan niat saya nak wat awak menangis

apa yang saya nak
cukup MUDAH
JUJURlah
jujurlah pada diri sendiri
jujurlah pada kami
jujurlah pada Allah

hentikan semua PEMBOHONGAN ni
banyak yang kami sudah tahu
cukuplah pembohongan untuk COVER LINE 
or wat ever
kami dapat detect da semua 2
PEMBOHONGAN xkan dapat selesaikan masalah ini
'berKATA BENARlah wahai sahabatku'

kalau awak melawat blog saya lagi
then awak bace entry niy
saya nak bagitao awak
walao saya skg KECIK HATI, SEDEY, KECEWA
ngan ape yang awak buat
saya tetap nak kawan awak
awak kawan saya
sahabat saya
persahabatan kita bukan melibatkan masa kini je
malah masa lampau
masa kita same2 bergelar pelajar sekolah
tolonglah
balik ke pangkal jalan
kite start a new life
tutup buku lama
tapi tolonglah
mengaku apa yang awak da tipu kami
minta maaf ngan semua atas apa yang awak da KELENTONG kami

......we really need to talk rite.....




CA nak kate :: da speechless... sungguh CA kecewa 




No comments: