Friday, July 15, 2011

seyes aku da feed up dengar ko menipu

assalamualaikum
mitak maaf
kali ini
entry kali ini mungkin keras nadanya
CA bukan ape
CA da xtahan
CA da xmampu
CA da xbley nk wat muke cam xde pape berlaku

awak TOLONG HENTIKAN semua ini
atau lebih tepat lagi
PEMBOHONGAN awak pada kami semua

please
saya da xbley nak stand skit pon lagi
kite kenal bukan sehari
bukan setaon
tapi da betaon-taon
malah awak antara sahabat saya yang paling rapat
tapi 2 dulu
sekarang
saya da xkenal sape awak
saya da xtao mcm mana nk tgur awak

fine
awak nak ad BOYFRIEND
seyes saya xjeles
seyes saya xhalang
n for ur information
seyes saya SOKONG awak ngan dye

so my friend
stop CHEATING on me and others
xpyh nak sorok lao
kamoo keluar dgn dye
xpayh nak sorok lao 
kamoo watching cinema with him
xpyh nk sorok lao
kamoo nk datg sini nek bas ngn dye

tolong la
seyes saya da muak nak dgr cte awak menipu
awak kawan saya
awak sahabat saya

saya xmao
ape yang berlaku skang 
buat saya da surrender nak kawan ngan awak
buat saya da xbley nak percaya ape awk cakap
buat saya dgr xdgr time awk cakap
buat xlayan walao saya nmpak awak senyum kt saya
buat derkkk je walao awak da post something on my wall

so my friend 
conclusion nye mudah
you have another chance
really hope you can change yourself
ingat my dear friend
Allah SWT pernah berfirman
“Hendaklah kita menjauhi perkataan-perkataan dusta.” (al-Hajj: 30)

jangan sampai nnty bercakap bohong 2 da jadi HABIT u my dear

DARI Ibnu Umar r.a katanya: "Saya dengar Nabi SAW bersabda: "Bagi tiap-tiap orang yang khianat (penipu) ada bendera yang dipancangkan tanda khianatnya di hari kiamat kelak. [Riwayat Bukhari]


sungguh CA amat terpukul ngan apa yang terjadi skrg
kalao kite gadoh ngn kwn xpe la jgak,,,
gadoh2 lamae2 msti bek smula
tapi mslh niy,,,
buat CA berfikir
adakah tugas ku sebagai sahabat menasihatinya
tapi bagaimana???
apakah caranya???
bila masanya???

No comments: