Tuesday, July 26, 2011

jiwe saya merane tao sebab awak 2

mey da
mey da penyakit dye
kowm ingat x kat entry niy
kawan CA niy
fyza firlitz
da start da penyakit lame dye

cam entry ri 2 gak
dye memg suke wat jiwe CA kacao ngan dok play lagu same
ulang.ulang dan ulang
da la pasang kuat2
dan semestinya pasang 2 ngan hp CA
aigooooo
jiwe kacao tao
seb bek la kawan bek aku
aku pown da pham dye cam g2
reda jew la
hahahahha

tapi pilihan kali niy best kowt
BANMAL song
korg penah tak???
lao xpenah
nah amek dengarkanlah

dengarkan sendiri

sejarah lagu banmal skit ::: 
lagu niy adalah salah satu mission tok goguma couple dalam WGM
yongseo (yong hwa ngan seo hyun)
bergabung suara nyanyikan lagu niy

da hasilnya
aku la mangsa
sakit telinga sal kawan aku niy

end op stoli
nak rehat
pkui 2 nnty ad kels BASIC MATH
ktowm nk blaja wat carta ai niy
hahhaha
cam kanak2 sekolah kan 
:)



No comments: