Friday, February 24, 2012

entry yang amat malas 2

assalamualaikum
kali niy nak buat entry berantai
boleh tak???
* sambil wat muke ala-ala comey,,,walo tak comey pown*

sebenarnya tak dalah berantai sangat pon
sama macam tajuk entry niy
ENTRY YANG AMAT MALAS 2

hahahha
cam sekuel plak rasenye
maka aku akan
memecahkan rahsia gambar kartun
yang amat kiut dalam entry lepas


siapakah tuan kartun kiut niy

sebelum tu kawan-kawan aku kate kartun niy sebenarnya tak comey sgt pown
yeke??
aku tengok je teros kate kiut
tapi dorang kate aku nampak kartun 2 kiut sebab aku minat orangnye
ada ke gitu
maybe la kot
ape pendapat korang pulak 
biaskah aku dalam buat penilaian
hahahah
metephore betol aku menaip ari ni


tu la tuan punye kartun 2
jung yong hwa
uri yong~ choding

pesanan khidmat masyarakat ::
walao aku minat yong~
tapi serius
yang kartoon 2 lagi jaoh comey nye dari tuan asal~~

*korang tak persan ke tajuk entry amat tak kene dengan
isi entry :: malas tapi entry panjang lebo

No comments: