Tuesday, February 28, 2012

tahap paling kronik sepanjang aku kat ipda ~ SERIUS tak TIPU!!!

assalamualaikum

uuuuhhhhhhh
sibuk nye sekarang

dengan pembentangan
slide tak siap
tak tahu nak cite ape lagi

tambah pulak dengan esemen 
mak oi
berape banyak draft nak buat
kejap jumpe lect baiki
jumpe lagi baiki lagi
tambah itu ini

belum lagi kire keje
untuk PBS (pengalaman berasaskan sekolah)
nak cari murid la
nak kene tengok-tengok sekolah la
mak oi
botak la aku
dengan rambut yang sememangnya makin menipis ni
sah
graduate nanti aku BOTAK

iklan tumpang :
baru ingat nak enjoy holiday puas-puas
nampaknya
siti kena struggle wat keje la this holiday hahahha

*aku paling tak suke orang yang
kepale angin sampaikan dia buat aku stres
hello! aku dah cukup stres ok
tak payah nak tambah kestresan aku
ape2 mende tak puas hati 
datang semuka
kite cite elok*

No comments: