Sunday, March 25, 2012

cn blue 3rd mini album ~ serius amat dinantikan

salam ue oolsss..maap diatas ketidak sempatan menhupdatekan blog ini...keadaan ini berlaku disebabkan kesibukan yang maha dahsyat...mane nak tengok esaimen...mane nak layan cite jepon...banyak la kejenye..sampaikan ada junior tegur aku..nape muke akak stresss sangat..ups!!! aku stress ka...kate pensyarah aku dulu..lao stres jangan disebut stress nanti akan bertambah stresss...hah dah paham nape aku stress...korang kire la sendiri brpe banyak dah perkataan stress aku taip ari ni...ok berbalik pada kelapangan aku nak hupdate my luvly super doopy blog niy,,,aku actually nak kongsikan ketidaksabaran..keterujaan aku menunggu the latest mini album from my faveret band...ok sory kepade yang tak minat korea k...band yang ak tertunggu-tunggu 2 band korea..walaweee...apa-apa pon..banyak merapu sebab kepala tenngah serabut...esaimen niy macam dok buat tayangan filem pulak dalam otak aku..so keep on good day...enjoy hidup anda..nantikan hupdate blog niy lepas aku settlekan esaimen k



teaser their 3rd mini album..serius aku tak sabar..cepat la malam niy tibe...single hey you akan released>>>


pesanan penaja ::
buat kesekian kalinya
jangan buat aku stress dengan kau
aku pun ad esaimen nak kene buat
may Allah always be with me
make me always strong
untuk terus buat muke bodoh

No comments: