Friday, March 9, 2012

SBE~ edisi 1 part 1

assalmualaikum semua
akhirnya dapat jugak meng hupdate kan blog yang da bersawang niy
maap ye
hajar sebuk ber SBE pasal tu la xsempat nak wat entry baru

ok buat yang belum tao
SBE tu stand for school based education
atau nama melayu nya
pengalaman berasaskan sekolah

disebabkan tajuk pon berbunyi
my first ever SBE kan
jadi kire cite pasal SBE la kali ni



malas nak cite panjang
sebab kalao nak cite nanti
entry kali niy jadi macam esemen yang aku kene anta kat lec pulak

kesimpulannya mudah
bukan senang nak jadi cikgu
ikut la cikgu ape2 pon
janji cikgu
serius susah
dan aku sebagai student yang masih setaon jagong 
dalam perguruan niy
amat2 teruja sebab banyak mende yang dapat aku belajar
jadi nak dedicate la
special thanks 
dekat smeua warga sk machang 1
dari guru besar hinggalah akak n abnag kantin
serius tak lokek langsung dorang semua niy
pada cikgu2 yang sudi belanja makan tu 
lagi la hamba berterima kaseh
dan untuk pengetahuan korang
5 hari SBE
 aku makan free ok
yup!!!sile jeles
so sape kate senior buli junior kat tempat kerja
kat tempat len aku tak tao
tapi kat sk machang 1
cikgu2 smua baik
sanggup jalan jauh
dari blok a ke blok f
semata-mata nak carikan file yang aku nak pinjam
mak oi
cikgu aku zaman sekolah dulu pon tak baek cam gitu

pesanan penaja ::
nanti aku da masuk ipda balek 
aku hupdatekan 
blog niy nagan gambar anak2 aku ek
sile nantikan!!! 


ok kependekkan terserlah disini
ape aku kesah
janji amek gambo denagn GB ngan PKP
yang laen2 tu teman berSBE aku
baru kenal tapi kamceng bagai dah lame kenal


No comments: