Tuesday, May 8, 2012

my study week :: started


minggu-minggu terakhir semester pertama ijazah aku nampaknya semakin dekat..next monday aku akan amek my first paper..edu 3101..falsafah dan pendidikan di Malaysia..serius amat mencabar minda dan jiwa raga aku..dah la aku niy sejak meninggalkan dunia sekolah ilmu menghafal bagai ni macam dah kureng expert..maka banyak sangat yang aku rasa aku tak tahu walau au dah baca buku tu buat yang kesekian kalinya..apa nak jadi ni..dah la my dear-dear friends boleh pulak seseronok budak dapat coklat balik kampung..oh my god..sunyi babe..lonely aku..tapi aku dah pasang azam masa cakap dengan my dad tadi..nak study elok2..biar padan dengan my mum kene beli kereta baru pasal aku nak pau kereta dia semester depan..ok tak?? walau atasa alasan yang agak materialistik tapi ok la kan..at least tak la depa bagi kereta tu macam hadiah biasa kan..heheh..aku tau mesti korang nak kate aku ni anak yang baik kan..tak pe..aku dah tau semua tu..dah ramai yang bagitao..ye la..mane nak cari anak gadis macam aku kat pasar malam tao..kat pavilion bagai pon memang sah tak dapat cari..yang ada rumah mak ayah aku ja..hahahha...dah..banyak mengarut..banyak memuji diri sendiri..hahahhaha

pesanan penaja ::

mood exam :: start


No comments: