Tuesday, May 1, 2012

kelantan ke final piala FA 2012..ottoke la niy~

assalamualaikum..lame tak hupdate blog pasal bola kan..kalau aku tak silap semester ni belum post apa2 pasal bola..entah benar entah tidak..korang percaya jela ye..buat yang dah tahu dan yang belum tahu..kelantan dapat pergi final..ottoke..best nya..dah la menang kat stadium darul aman kedah..sekali lagi aku ulang kedah ok..hehe..walaupun kelantan lawan kat kedah aku tengok game tu ikut streaming jak..nak buat macam mana..mak saya kate anak gadis tak manis menonton bola di stadium..pergaulan bebas amat..malah kurang selamat tambah-tambah kat stadium pasukan lawan [tak da niat nak kate team mane2 ganas ye]

apa2 pun 90 minit yang amat best..walau first half aku dah macam putus semangat nak nonton pasal dah ketinggalan 2-0..naseb baek masih ada rasa cinta kat the red warrior..so terus tunggu sampai minit ke 90.. so macam korang tengok kat astro arena la..kelantan mara ke final..

a simple entry just to share my greatfullness kelantan dapat masuk final..sekarang nak pasang angan-angan kelantan menang time final pulak..buat team kedah thank you for a great game..korang memang terbaek la~


No comments: